ԱՄՆ-ի հատուկ դեսպանորդ Սթիվ ՈՒիտկոֆը թույլատրելի է համարել Աբրահամի համաձայնագրերի ընդլայնումը, նշելով, որ Հայաստանն ու Ադրբեջանը կարող են միանալ դրանց ապագայում։ «Մենք կարծում ենք, որ շատ, շատ մոտ ենք այդ երկրներում հակամարտությունների վերջնական լուծմանը։ Ես կարծում եմ, որ երկուսն էլ կարող են ցանկանալ միանալ Աբրահամի համաձայնագրերին»,- ասել է Ուիտկոֆը։ ԱՄՆ-ի հատուկ ներկայացուցչի խոսքով՝ սա շատ կարևոր նախաձեռնություն է երկրի նախագահ Դոնալդ Թրամփի համար, և նա հավատում է դրան։               
 

Անգլիայի դպրոցներում նոր առարկա է դասավանդվելու` գիտակցականություն

Անգլիայի դպրոցներում նոր առարկա է դասավանդվելու` գիտակցականություն
07.02.2019 | 12:39

Անգլիայում աշակերտներն արդեն ուսումնասիրում են մաթեմատիկա, գիտություններ ու պատմություն, հիմա հարյուրավոր դպրոցներ պատրաստվում են ավանդական դասացուցակում ավելացնել նոր առարկա` գիտակցականություն` հաղորդում է The New York Times-ը` հղում անելով Մեծ Բրիտանիայի կառավարության հայտարարությանը: Անգլիայի 370 դպրոցներում կսկսեն ուսուցանել գիտակցականությունը ուսումնասիրության շրջանակներում, որի նպատակը երիտասարդների հոգեկան առողջությունն է: Նախատեսվում է ուսումնասիրել ռելաքսի տեխնիկաներ, շնչառական և այլ մեթոդներ, որ օգնում են «կարգավորել հուզական վիճակը»: Կառավարության տվյալներով` հետազոտական ծրագիրը, որ կտևի մինչև 2021-ը, այս կատեգորիայում աշխարհում ամենամասշտաբայիններից մեկն է: Նախաձեռնության մասին հայտարարվել է մի քանի ամիս հետո, երբ Մեծ Բրիտանիայի առողջապահության ազգային ծառայության ուսումնասիրությունը պարզեց, որ 5-19 տարեկան ամեն ութերորդ երեխա ունի նվազագույնը մեկ հոգեկան խանգարում` ըստ 2017-ի տվյալների: Նոյեմբերին հրապարակված ուսումնասիրության արդյունքներում նշվում է հոգեկան խանգարումների թվի աճ 5-15 տարեկանների դեպքում` 9,7%-ով, 1999-ի 11,2%-ի 2017-ին: Ամենատարածվածը տագնապն ու դեպրեսիան են, 2017-ին յուրաքանչյուր 12-րդ երեխայի դեպքում, առավել հաճախ` աղջիկների:


Բրիտանական բարեգործական Action for Children ընկերության քաղաքական հարցերով տնօրեն Իմրան Հուսեյնի խոսքով` «Դա հավասարազոր է երեխաների միջավայրում հոգեկան առողջության ճգնաժամի»: «Ամեն օր մեր գլխավոր ծառայությունները տեսնում են` ինչպես են երեխաներն ու դեռահասները փորձում գիտակցել` ինչպես են տեղավորվում առավել բարդ ժամանակակից աշխարհում` գլուխ հանելով դպրոցում ինտենսիվ ճնշման, հասակակիցների ագրեսիայի կամ տան խնդիրների հետ, և այդ ամբողջ ընթացքում նրանց ռմբակոծում են սոցիալական ցանցերը»` հայտարարել է Իմրան Հուսեյնը: Կառավարության ուսումնասիրությունը ղեկավարող` Լոնդոնի Համալսարանական քոլեջի հոգեկան առողջության ու բարեկեցության հարցերով մասնագետ, դոկտոր Ջեսիկա Դեյտոնի խոսքով` նոր նախաձեռնությունը շատ ավելին է, քան պարզապես խնդրի արագ վերացումը: «Մենք փորձում ենք նվազեցնել կանխատրամադրվածությունը հոգեկան խանգարումների նկատմամբ` դպրոցական միջավայրում լուսաբանելով հոգեկան առողջության խնդիրները»: Նրա խոսքով` ծրագրում ներառված են դերային վարժություններ, ռելաքսացիոն մեթոդներ և մասնագետների հետ խմբային բանավեճեր:
Իլիանա Մագրա, The New York Times


Հ.Գ. Ընդունեք, որ կարևոր խնդիր է երեխաների հոգեկան առողջությունը նաև Հայաստանի դեպքում, եթե հաշվի առնենք տարբեր տարիքներում ինքնասպանությունների ու սպանությունների վիճակագրությունը: Այս առարկան` հայկական միջավայրի առանձնահատկությունների ուսումնասիրմամբ, անհրաժեշտություն է նաև մեր դպրոցներում` կյանքի առաջ երեխայի ինքնապաշտպանությունը զարգացնելու համար: Առավելևս, որ աղքատության բարձր մակարդակ ունեցող երկրներում երեխաների պաշտպանության հարցերը, որպես կանոն, մղվում են երկրորդ պլան:


Անահիտ ԱԴԱՄՅԱՆ

Դիտվել է՝ 4110

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ